Politica retur produse.

Produsele personalizate realizate la comanda, respectiv lucrate pe masura dupa specificatiile clientului, NU se returneaza. 

Potrivit Ordonantei 34/2014, art.16, litera c) , produsele personalizate realizate la comanda, respectiv lucrate pe masura dupa specificatiile clientului, NU se returneaza.
OUG 34/2014 art. 16 lit. c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”

In cazul in care ai primit un produs defect poti trimite o cerere de retur  in maxim 48 de ore de la primirea coletului, urmand pasii de mai jos:

Procedura de retur este simpla:

Trimite un e-mail la adresa contact@coccinelle-co.ro   cu urmatoarele detalii:

  • Nume si prenume
  • Adresa
  • Numar comanda
  • Produsul pe care il doriti returnat
  • Motivul returnarii
  • Contul bancar pentru returnarea banilor
  • Titularul contului bancar pentru returnarea banilor
  • Alte detalii
  • Ambaleaza produsul/produsele asa cum le-ai primit sau intr-un mod similar.
  • Expediaza coletul prin orice firma de curierat doresti, cu mentiunea ca livrarea trebuie sa se efectueze la adresa furnizata de noi. Nu trimiteti colete prin servicii standard de Posta, nu ridicam colete din oficii postale sau puncte de livrare. Coletul trebuie sa fie livrat la adresa specificata de noi!
  • Dupa receptie si verificare se va storna suma aferenta in maxim 14 zile lucratoare.

Atentie!

Taxa de transport a returului o achitati dvs direct la curierul cu care alegeti sa returnati coletul.

Va rugam nu trimiteti colete cu ramburs, vor fi refuzate!